E-tickets

Gebouw-T werkt met e-Tickets. Na bestellen van de tickets ontvang je deze in je mail. De tickets kunnen geprint meegenomen worden, maar het is ook mogelijk om je ticket via je smartphone te laten scannen. Zorg er dan voor dat de helderheid van je telefoonscherm op maximaal staat.

TICKETS BESTELLEN VIA DE WEBSITE

Om rechtstreeks via de site van Gebouw-T tickets te kunnen bestellen, moet je een account hebben aangemaakt en ingelogd zijn. De betalingen gaan via iDEAL en Mastercard. Hou je benodigdheden voor internetbankieren bij de hand. Het is helaas niet mogelijk om online met een Podiumcadeaukaart te betalen. Je kunt wel met je Podiumcadeaukaart betalen bij de avondkassa.

ACCOUNT AANMAKEN

In de agenda op de site klik je op de knop ’ticket’. Je komt op een pagina waar je gegevens kunt invullen of een account kunt aanmaken. Vul de gegevens in waar om gevraagd wordt en volg de verdere aanwijzingen in het scherm. Je kiest zelf een wachtwoord.

Let op: de bevestiging van de aankoop van je tickets krijg je op het e-mailadres dat je bij je account invult.

INLOGGEN

In de agenda op de site kom je via de knop ’ticket’ op de inlogpagina. Hier vul je je e-mailadres en je wachtwoord in.

BESTELLEN

Na het inloggen krijg je de beschikbare tickets voor je event naar keuze te zien. Vul in hoeveel tickets je wilt bestellen en klik op de knop ‘bestellen’. Je krijgt nu het aantal tickets en het totaal bedrag te zien. Klopt het aantal tickets, klik dan op ‘bestellen’. Volg nu verder de aanwijzingen op het scherm om de betaling af te ronden.

BESTELLING BEVESTIGD

Als je betaling verwerkt is, krijg je een e-mail met een e-ticket in de bijlage (PDF). Daarin staan de barcode een transactienummer en de gegevens van je bestelling.

E-TICKET PRINTEN EN TOEGANGSCONTROLE

Het e-ticket is een PDF-bestand en opent in Adobe Reader. Open je e-ticket en print het uit. Elk ticket wordt op een apart vel geprint. Neem de print(s) met barcode mee en laat deze scannen bij de toegangscontrole van Gebouw-T. Het is ook mogelijk je ticket via je smartphone te laten scannen. Zorg dat de barcode goed in beeld staat en dat de schermverlichting op maximaal staat.

GEEN PRINT

Kun je niet printen, noteer dan het transactienummer. Meld het transactienummer met je naam bij de kassamedewerker van Gebouw-T. Daarop krijg je je toegangsticket met barcode die je kunt laten scannen bij de toegangscontrole. Of laat het ticket via je smartphone zien.

MISBRUIK

Kopiëren van de barcode/e-ticket is zinloos. Met je transactienummer kun je slechts 1 maal tickets met barcode ophalen bij de kassa. De barcode kan slechts 1 maal gescand worden door de toegangscontrole. Zonder een geldige barcode heb je geen recht op toegang! Bij twijfel over de juistheid van je bestelling kan om legitimatie worden gevraagd.

Let op: voorkom misbruik van je transactienummer met barcode(s). Hou je nummer en de barcode(s) strikt privé, zodat anderen dit niet kunnen gebruiken en kopiëren. Na scannen is de barcode niet meer geldig en is ook niet meer na te gaan wie de barcode al gebruikt heeft.

ANNULEREN BESTELLING

Gebouw-T neemt geen tickets terug. Mocht je geen gebruik meer kunnen maken van je ticket? Wellicht kun je iemand anders blij maken met je ticket. Een handige site hiervoor is www.ticketswap.nl. Enkel wanneer een concert geannuleerd wordt krijg je een vervangende datum of een terugbetaling aangeboden.

BESCHIKBAARHEID VAN TICKETS

Je kunt maximaal 20 tickets per concert per keer bestellen. In de agenda staat de startdatum van de voorverkoop vermeld. Je kunt tickets bestellen via de Gebouw-T site tot aanvang van het concert of event.

ACCOUNT WIJZIGEN

Als je ingelogd bent, kun je ook de gegevens in je account wijzigen. Bijvoorbeeld je e-mailadres, telefoonnummer of je muziekvoorkeur. Maar ook je wachtwoord. Het is belangrijk dat de gegevens in je account correct zijn. Zo kunnen we je bijvoorbeeld bereiken mochten er veranderingen zijn bij een concert waarvoor je tickets gekocht hebt.

WACHTWOORD VERGETEN

Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op Inloggen als je in de agenda staat. Je kunt de optie Wachtwoord vergeten? aanklikken. Je wachtwoord wordt dan naar je e-mailadres gestuurd.

E-TICKET MET BARCODE(S) KWIJT

Het kan in een enkel geval gebeuren dat de bevestigingsmail met e-ticket en barcode(s) na betaling van de tickets niet aankomt op je e-mailadres. Of dat je je e-ticket kwijt bent geraakt. Ga dan naar je bestelhistorie (zie hierboven beschreven). Je kunt dan nogmaals de bevestigingsmail met e-ticket opvragen door op Stuur bevestigingsmail te klikken van het concert.

Mocht je problemen hebben met de bestelling van je tickets via de Gebouw-T site, neem dan contact op met Gebouw-T (telefonisch tijdens kantooruren, of mail naar info[at]gebouw-t.nl).